ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail: morfsyllogos.zonis@yahoo.gr

  • Εκφράζω τη γνώμη μου για την εκδήλωση του Συλλόγου στην Αθήνα.
  • Προτείνω τις ιδέες μου για την πορεία και τις δράσεις του Συλλόγου.
  • Συντελώ και εγώ με τον τρόπο μου στη συλλογικότητα και την αναβάθμιση του τόπου μου.

Ο συμπατριώτης μας Ηλίας Λαμπρόπουλος εκφράζει τη γνώμη του:

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Μία σύνθετη λέξη της ελληνικής γραμματείας. Κρύβει μέσα στη σύνθεσή της το μεγαλείο της συλλογικότητας απορρίπτοντας το ατομικό.
Σύνθετη λέξη, ενεργή πάντα.
Όταν ο άνθρωπος την κατανοεί, γίνεται δημιουργικός ποιητής. Από τον ζευγά που αγγίζει το χώμα πιάνοντάς το στη θερμή του παλάμη, μέχρι τον διανοητή που ακουμπά τον συνάνθρωπο για να κινήσει την πένα του. Από τον λιθοξόο που χαϊδεύει την πέτρα πριν την πελεκήσει, στη νοικοκυρά που με τρυφερότητα πλένει την καρδιά του μαρουλιού μη τη χαλάσει.
ΜΠΡΑΒΟ στον μικρούλη Σύλλογο της Ζώνης, που οι άνθρωπό του τη σύνθετη λέξη ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ την ποίησαν πράξη.
Ευχαριστώ για το άγγιγμά σας στην ΚΑΡΔΙΑ μου.

Καλωσόρισμα των ξενιτεμένων

Ήρθε φρέσκο το αγέρι από την πατρώα γη
Με αγρού το λουλουδάκι εγαλήνεψες ψυχή
Είδαν μάτια μου ανθρώπους του χωριού μας ποθητούς
Άκουσαν τ’ αφτιά μου πόθους απ’ τους νέους τους βλαστούς
Καλωσόρισες αγέρι απ’ τη γονική μας γη
Έφερες κοντά το χέρι συγγενή με συγγενή
Αναθέρμανες φιλίες απ’ τον χρόνο μακρινές
Ξεχασμένες ιστορίες που ‘ναι πάντα ποθητές.

Ηλίας Λαμπρόπουλος

image001image003image005

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.